środa, 17 sierpnia 2011

Polecanki

Wciągnięta przez Marudę do nowej zabawy (tym razem jednak znacznie łatwiejszej:), opierając się mniej więcej na historii swojej przeglądarki, typuję moje ulubione blogi, portale i strony internetowe:

Blogi (dobre sobie, ta lista musiałaby mieć chyba 30 pozycji;)
My books by Tirindeth
Make a life easier
Niedopisanie

Portale
lubimyczytac.pl - jak mi czegoś takiego brakowało...
portalpisarski.pl - w tej gęstwinie tekstów czasami można upolować coś naprawdę fajnego
youtube - niewyczerpane źródło muzyki, filmów, seriali i starych bajek :) 

Strony
Chick Lit Plus - czyli informacje o książkach, które najpierw mnie przyprawiają o zawrót głowy, a później o wielkie rozczarowanie, jeśli dowiaduję się że nie ukazały się (jeszcze) po polsku...
marillion.com - strona jednego z moich ulubionych zespołów
Lula.pl - czasami zdarza mi się tam zajrzeć ;)


A wytypowanymi przeze mnie do dalszej zabawy są Flora, Gosiarella i Leslie :)

6 komentarzy:

  1. Dałaś się skusić:) Tak, youtube jest nieśmiertelny:P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominacje;) Co to "Siewcy" to koniecznie przeczytaj:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lubimyczytac.pl wcześniej korzystałam z amerykańskiego odpowiednika(goodreads), ale to nie było to samo. Teraz LB to mój ukochany portal. Widzę, że pojawił się też youtube, nie przeżyłabym bez niego :D. Trailery, teledyski, ludzie grający utwory na pianinie i gitarze(sporo można się od nich nauczyć). Youtube zapanował nad światem ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Youtube to główna przyczyna mojego marnotrawienia czasu- ulubione filmiki potrafię oglądać setki razy. Za to nie znam żadnej z polecanych przez Ciebie stron- już nadrabiam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Make a life easier - też mi się podoba ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z polecanych stron znam tylko lubimyczytac i oczywiście youtube, postaram się to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń