środa, 20 lipca 2011

One Lovely Blog Award

Padło też i na mnie, za sprawą Marudy007 i Pawła. Dziękuję :)
Zasady:
- napisz u siebie podziękowania i wklej link blogera, który cię nominował,
- napisz o sobie siedem rzeczy,
- nominuj szesnaście innych, cudownych blogerów (nie można nominować osoby, która cię nominowała),
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

Siedem ciekawych (bardziej lub mniej), rzeczy o mnie:
1. Moim wielkim marzeniem jest praca w księgarni lub antykwariacie. Już gdy byłam mała, zmuszałam swojego brata do zabawy w sklep, gdzie "sprzedawałam" mu książki i jego zabawki :)
2. Uwielbiam kolor lawendowy i wrzosowy, mam za to alergię na kolor łososiowy i niektóre odcienie brązowego.
3. Mam wrodzony antytalent do prowadzenia samochodu (to mniej więcej słowa mojego chłopaka), kurs na prawo jazdy był dla mnie koszmarem dzięki "wspaniałemu" instruktorowi, a każde wsiadanie za kierownicę wiąże się dla mnie z ogromnym stresem, że spowoduję jakiś wypadek. Za to uwielbiam jazdę na rowerze oraz wycieczki rowerowe, strasznie żałuję, że nie mogę nim jeździć wszędzie.
4. Kocham czekoladę , truskawki i maliny. Gdyby inne jedzenie przestało istnieć, chyba nie zmartwiłabym się jakoś bardzo :)
5. Mimo że szkołę nawet lubiłam, to lekcje matematyki i chemii były dla mnie traumatycznym przeżyciem ;( Ale i tak dzień skończenia liceum to był dla mnie jeden z najszczęśliwszych momentów w życiu.
6. Nie cierpię owadów, zwłaszcza latających (w szczególności much! na sam ich dźwięk wpadam w panikę), jednak mam słabość do pajączków, przede wszystkim do tych takich małych i na długich nogach ^^
7. Moimi ulubionymi filmami są Titanic oraz Thelma & Louise, natomiast jeśli chodzi o seriale, to uwielbiam Buffy, z której wzięła się moja fascynacja paranormalami. Nie znoszę natomiast thrillerów oraz wszelkich filmów o psychopatach w roli głównej - po „Milczeniu Owiec” przez kilka nocy miałam koszmary. Żaden wymyślony potwór z horrorów mnie tak nie przestraszył.

A teraz osoby, które chciałabym zaprosić do zabawy:

Zachęcam do udziału, jednak oczywiście zabawa nie jest obowiązkowa :) Pozdrawiam.

1 komentarz: