niedziela, 31 lipca 2011

Stosik sierpniowy


To naprawdę miała być wyprawa tylko po "Nieumarłą i bezrobotną" - o, słodka naiwności! Ale uznałam, że skoro od dwóch tygodni słońce widziałam łącznie przez kilka godzin, to może nowe książki poprawią mi trochę humor ;)

Od góry:
1. "Agencja - nie wiem co to, ale opis wydaje się ciekawy :)
2. "Nieumarła i bezrobotna" - czyli druga część przygód Betsy Taylor;
3. "Spalona róża" - jestem bardzo ciekawa tej powieści od czasu, gdy przeczytałam jej recenzję;
4. "Córki księżyca" - tyle dobrych opinii, więc pora się wreszcie przekonać;
5. "Atrofia" - a to kolejna nowość, zapowiada się interesująco.

10 komentarzy:

  1. Ładny stosik! Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Córki księżyca są nieziemskie, chociaż druga część jest trochę fajniejsza. A Atrofia ciekawi mnie od jakiegoś czasu. Miłego czytania!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie podkradłabym dwie ostatnie pozycje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Nieumarła i bezrobotna" jest rewelacyjna. Pośmiejesz się trochę przy tym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Córki księżyca! Bardzo fajna lektura :D

    Mi niestety Nieumarła i niezamężna nie przypadła do gustu :( Nie sięgam teraz, ma się rozumieć po drugą część. No i Atrofia! Już na mnie czeka na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, na razie była miła, ale "Agencja" trochę ją popsuła. Czuję, że będę miała co odreagowywać przy pisaniu recenzji...

    Annie - wiem, podpatrzyłam je u Ciebie, i właśnie opinia o drugiej części mnie zachęciła :)

    Flora - nie wątpię ^^ Atrofia już czeka w kolejce.

    Gosiarella - skończyłam ją w jakimś zawrotnym tempie :) Chyba jeszcze lepsza od pierwszej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paula - "Nieumarła..." ma to do siebie, że jest dość specyficzna, ta konwencja musi po prostu przypaść do gustu. Dzięki za odwiedziny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się ;) I nie mogę się doczekać kolejnej części. Z tego co patrzyłam w Stanach jest ich całkiem sporo już wydanych! Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak tak, w przyszłym roku wyjdzie już jedenastka część :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A my mamy tylko dwie :( Mam nadzieję, że ruszą szybciutko pozostałe !

    OdpowiedzUsuń